Jag, en ballong?

Jag och mina konstiga drömmar.. ska inte ens försöka förklara, räcker om jag själv kommer ihåg what is was about. Helt främmande personer/spöken som dök upp out of nowhere som skulle ge mig goda råd, samt ge mig en inblick i vad som skulle ske.. Jag har aldrig sett de människorna förut, är det överhuvudtaget möjligt att fantisera ihop "nya" ansikten? Det måste ha varit skeva bilder av folk jag sett.. definitivt. Finns det någon drömtydare där ute?

Känner mig som en hel människa idag, till skillnad från igår. Då kände jag mig som två hela människor, uppsvälld till tusen (se rubrik) av chips jag egentligen inte skulle äta.. dumt blir det ibland. Filmen var ruskigt bra, Finding Neverland.. På nåt sätt kändes det inte särskilt "nytt", den var ganska jämn helt igenom, väldigt trevlig att titta på..

Väntar på att Elin ska komma förbi med Pride&Prejudice.. Ska bli lite spännande att se den.. Innan jag ens hann avsluta det jag tänkte plingade det på dörren (ja, precis PRECIS nu) och där stod Elin. Full fart framåt. Kommer jag hinna se färdigt den, fika med vrat na vrat och för att sedan dra vidare till Göteborg? Knappast.

Inget mer att tillägga. Jo, har du inte läst Jane Austen's fantastiska Pride&Prejudice så måste du verkligen läsa den (självklart på engelska), världens mest delikata bok!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback