Depp-söndag

Sakta kryper känslan fram.. Samma gamla vanliga känsla som grundar sig i ogjorda sysslor som totalt ignorerats.. Ångest. Idag är den dag då jag än en gång får uppleva höstens mörka sida, den mörka deprimerande sidan..

Det positiva med denna Depp-söndag är just Depp. En alldeles fenomenal dokumentär om Johnny Depp, gjorde helt klart min söndag. Jag blir alldeles silly.. men han är ju faktiskt alldeles underbar, vem blir inte silly när det gäller Depp?

Jag får sitta här framför datorn till max halv tio. Bestämde mig för det just precis nu, kommer inte få nåt gjort annars. Ångesten fortsätter att flöda, jag vill bara gå ut.. Ta en jättepromenad och bara tänka mig bort från verkligheten. Hur ska det gå till? Jag kommer förmodligen tänka "Hm, hade vart skönt med lite bra musik att lyssna på, drömma sig bort till" Då hade jag blivit tvungen att välja ut musik.. det hade tagit en evighet. Bara det hade satt stopp för min "spontana" promenad som till sist skulle visa sig vara väl planerad. Kanske ska planera in den perfekta ensamma promenaden, låt se, om några veckor? Gott om tid att fundera..

I tend to wander off.

Nu vill jag bara slänga datorn åt helvete. Själklart skulle jag aldrig göra det, några djupa andetag brukar vara till hjälp.

21:29 är min klocka nu. Bara några sekunder kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback