Clueless

Efter regn kommer solsken. Det verkar dock inte så nu, blir snarare snö. Kan vara en bra sak, eftersom jag faktiskt tycker om snö, after all..

Har spenderat hela dagen framför tv:n, massa skit självklart. Clueless bland annat, men jag är ju faktiskt lite svag för charmiga high school-filmer som slutar lyckligt..

Flamingosi - Lumperaj, hahaha! Fy vad roligt. Jag fattade ju inget alls när Danilo sjöng den låten, hade aldrig hört den. Trevlig kväll i Nis på ölfestivalen, blev väl kanske lite för lite öl.. Undrar vad han gör nu, hur det går för honom med skådespelarkarriären och baletten. Rolig kille helt klart.

Alltid när man tänker på den gångna sommaren börjar jag längta.. alltid. Att man kan sakna så många så mycket, för småsaker.. bilfärder med Miljan, skräckfilmer med Milan, hänga i Badnjevac med Marko och Milos. Alla konstiga polare. Kommer ihåg den sommaren då vi hängde med så otroligt knasiga killar, eller.. varje sommar rättare sagt. Får se hur det blir nästa sommar, konstigt att Jaksic och Sima inte kommer vara in town.

Dags att öva lite dragspel. Cabaret Showtime för sista gången imorgon.

Väntar fortfarande, ska jag sluta? Borde kanske, men kan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback