"Tjosan tjosan"

Så lät det imorse vid åttatiden på folktandvården.. Intressant, har aldrig hört någon säga så utan att det lät som ett skämt.. Sympatiskt ändå.

Kan försäkra om att jag inte ser ut som en "Betti Dickinson". Bevismaterial skall läggas upp så snart det går.

Pratade med Magdalena nyss. Någon måste ha misstagit sig idag vid Dalbobron. Jag har ingen aning om vem som kan ha tagit fel på mig och Magda. Tydligen hade tjejen som cyklade förbi henne luva och en damcykel.. "Vi får fika snart." tror jag Magda sa att hon sa? Hursomhelst får jag försöka ta reda på vem detta kan ha varit... Kommer inte kunna släppa det. Det är nog glömt om några timmar.

Jag kan inte tro att det snart är julafton. Varför ska tiden gå fortare och fortare? När ska man hinna göra allt man vill göra? På fredag ska jag och Anna i alla fall greja.. Blir säkert någon mer, bara trevligt. Lite julstök kan man väl säga.

Glögg och pepparkakor har det blivit rätt mycket av. Inte mycket, men lagom, sådär alldeles perfekt. Det är jag stolt över, att ha druckit lite glögg och ätit en pepparkaka varje kväll.. i nästan, tja, en vecka sammanlagt.

Helt otroligt vad Sex and The City är bra. Där har vi anledningen till varför jag går och lägger mig sent varje kväll. Halv ett tidigast. Det är det värt verkligen. Ganska bra att jag inte har femman nu när jag tänker efter.

Nu återvänder jag till folktandvården som avslutning. Sluta vid början. Min tandställning skär in i underläppen. Typiskt. Inte själva tandställningen, men kroken tror jag. Hoppas jag kan åtgärda det imorgon.

Nu har jag väntat länge nog på the return of mom and Maria. Jag vill äta, men inte själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback