Tillfälligt avbrott..

Igår hade jag faktiskt tänkt skriva, jag var på ett bra skrivarhumör. Olyckligtvis kunde jag inte logga in mig, pannkaka alltså..

Har inte så överdrivet mycket tid nu, ska iväg och spela lite musik om några minuter.

Jag får återuppliva gårdagens tänkta skriverier och get back later.



Jag SPRICKER!!!! Vissa saker kan verkligen testa ens bristningsgräns... som att beställa en jacka från La Redoute, eller vad fan det heter.. Det här är inte sant, error error error..

Snällt av mamma att hjälpa mig med mina mått.. ännu snällare att ta sina egna mått och sen "som vanligt" skryta om att.. "Är jag smalare än dig?? Nämen!"..

Det är verkligen så att man spricker.. Visst, en bagatell det här, är verkligen inte på rätt humör för nåt av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback