Svingbra!

Nytt uttryck.. stavfel, men turned out to be pretty good. Eller så är det nåt som bara håller i sig idag.

Känns ganska bra när man äntligen tar tag i något. Som igår. Jag brukar ha en tendens av att hålla mig fast vid saker alldeles alldeles för länge. Även om det bara rör sig om en liten bok så känns det lite befriande ändå.

Jag känner att jag har gjort mitt nu... det jag har gjort är ganska mycket med tanke på vad jag har fått. Jag skulle kunna göra så mycket mer, vet inte vad exakt, men jag vet att jag skulle göra så otroligt mycket. Synd att det inte märks, folk kanske märker, men inte alla uppenbarligen.

Vad gör man när man har mycket att ge men ingen att ge det till?

Väntar...

(Att se ordet får mig att le, helvete vad jag väntar.. alltid, på något.)



Du har rätt. Jag borde skriva om gladare ting, men det är lite svårt när man vill få ut nåt, sen brukar jag oftast ha lite för lite tid eller att jag blir för trött för att ta med det glada.. men det kommer, jag lovar.

Nu ska jag skriva om glada händelser:

1. Är otroligt sugen på att dra ut på europa-turné med Holmes i slutet av februari.
2. (Såg fram emot nyår tills för inte så längesedan, trodde att jag skulle åka till London med Maria och Becca.)
3. Dragspelsavslutningen är över, var nästan lite av en pina ikväll, fick dock credit av Stefan om att jag gjorde en snygg räddning på mitt solonummer som kunde ha slutat i katastrof, oh yes jag är grym trots allt.
4. Har skrivit en låt till Holmes, inte riktigt klar, men kan kanske bli nåt fint av det. Simpelt, Holmes-sound, helt ok.
5. Kollade nästan på en hel film med Maria i förrgår. Hon var hemma i Örebro och jag här, det går faktiskt att kolla på film tillsammans per telefon.
6. Ebbas "Behåll glöden" är för jävla underbart, inte för att jag konstant går och tänker på det, men när jag gör det och ser bilden framför mig kan jag inte låta bli att le.

Finns rätt många saker som är bra. Synd att allt det pissiga tar upp plats. Jag kanske ska börja rida? Eller kanske inte :)


Kommentarer
Postat av: Niclas

Att vänta suger!
Du som jobbat så mycket, ut och res vetja! Börja plugga, börja rida, jaga, spela Nintendo Wii (twilight princess naturligtvis) eller nåt. Alltid jag tittar här så står det nåt deppigt. Ta och skriv dom roliga sakerna med hörru! Själv har jag just haft fortsättningsenvariabelsanalystenta!

2006-12-18 @ 20:34:47
Postat av: Niclas

Vafan! Den tog bort det sista jag skrev. PS. Cardl ägde! Synd bara att kvinnoolket skrek så förbannat det var värre ljud bakifrån än famifrån scenen. :S
God Jul!

2006-12-18 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback