Sugen?

Jag blir så trött.. Jag som tänkte hålla på det så hårt, bestämde jag mig faktiskt för igår, eller i förr går.. eller för jättelängesen. Men varje gång.. varje gång bryter jag det jag lovat mig själv, och allt sker på några hundradels sekunder. Varför? Det går helt enkelt inte. Jag hinner inte tänka efter före på så kort tid. Idag bröt jag det igen.

För dramatiskt? Hursomhelst... lite spännande är det.

Från det ena till det andra. Från fantasi till verklighet.

Träffade Cenny idag, väldigt trevligt, väldigt längesen. Brun och somrig. Australien, vilken grej, what a blast. Träffade även Anna, Hanna och Mikaela.. blir julmys+klappbyte ikväll.

Åter till min fantasi. Nej, inte mer om det, utan mer om min finurlighet. Jag måste hitta på nåt roligt, pyssla lite.. Det har dykt upp något, en julklapp, och jag måste låta min fantasi flöda. Jag formulerade mig lite fel, klart det inte har dykt upp en julklapp, that's the problem. Hade det helt plötsligt dykt upp en julklapp hade min kväll varit räddad. Nu måste jag make it happen.

Jag är inte så sugen på julen faktiskt. Inte nu, inte än.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback