Störtskönt

Vilken otrolig härlig kväll. Jobbet var självklart ingen höjdare idag, eftermiddagen seg som vanligt..

Fika efteråt dock, oh så bra. Jag Ebba och Elin stack dit, efter ett tag kom Hanna, och sist Anna. Fantastiskt att bara sitta och bara vara. Efter lite te och lite tjöt satt bara jag, Hanna och Anna kvar. Vi drog vidare kort efter att de andra lämnat stället, Hanna för att ta sig ett bad, jag och Anna vidare hem till mig.

Fick smaka den spännande osten jag fick av Anna och Ebba i julklapp, muy bien.

Kvällen slutade med lite levande ljus, "Porcelain" i bakgrunden på repeat, och jag och Anna sitter och delar tankar.

Gött gött gött. Allt känns rätt gött nu faktiskt. Känner mig lugn och ganska hoppfull. Glad. Skön känsla.

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback