Lugg!

Javisst blev det lugg idag.. Varför inte? Har inte haft lugg sen.. ettan på lågstadiet?

Har inte hänt alldeles för mycket idag. Klippte lugg, fikade med Anna och spekulerade lite över vad som kunde hittas på till Alex och Mattias inflyttningspresent. Oj vad vi överträffade oss själva, helt otroligt vilken idé. Avslöjar inget nu, men efter inflyttningsfesten kan jag berätta om denna fenomenala present.

Har läst lite i en astrologibok. Hur kommer det sig att Oxar inte är mystiska? Eller, jo det kanske de är.. men att de inte tror på/är intresserade av  "mystiska ting", som exempelvis astrologi. Står nog inte riktigt för alla, jag är iallafall inte en av dem.

Anyhow.. jag läste lite grann, alltid lika intressant. Konstigt nog försöker jag ibland att lära känna mig själv så, inte helt fel faktiskt. Försökte även räkna ut på nåt konstigt vis vilket stjärntecken som visade vid horisonten exakt vid den tid då jag föddes. Det skulle tydligen visa något om mig själv antar jag (?), tappade tråden lite eftersom jag inte tyckte att räkningen stämde.

Spelade lite accordeon nu på kvällen. Visade sig vara ganska givande. Efter lite improvisation fick jag ihop en låt, eller "nästan" en låt, till vrat na vrat. Kan bli nåt!

Nu är jag trött. Varför är jag uppe så länge nuförtiden?? Vad hände med att gå och lägga sig vid elva?

Jobba 11-19 imorgon, not too excited about it.

Kommentarer
Postat av: Niclas

:O
Bild ffs! Betti Dickinson!? ;)

2006-12-20 @ 15:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback