Dagen efter..

Blir svårt att summera kvällen från igår.. mycket på gång.

Det jag verkligen är ledsen över är min borttappade halvmåne jag har haft i örat.. blev riktigt förskräckt när jag upptäckte detta imorse, hålet kan ju för fasen krympa. Kvickt som attans tog jag en storlek mindre i hålet plus min 3,5mm tjocka barbed wire.. Helt okej, lite tyngre än vanligt.

Vad mer.. tänk tänk. Vår lilla "lek" vi hade utfördes faktiskt BARA av mig! Det var ju ingen mening med det om ingen ville leka leken egentligen, men så var det. Det slutade med att jag hängde med en rätt full och knasig kille, het men knasig.

Rätt mycket dans. Bra kväll ändå, orkar nog inte skriva så mycket mer om den.

Fika ikväll med tjejerna, kul.

Är det för mycket begärt att be dig att låta mig vara? Kan du inte bara förstå att det är det du ska göra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback