"Behåll glöden"

Aaah, det är så underbart.. Det är helt suveränt, det mms:et. Ebba är king, det är busroligt, känns nästan som att ALLA borde ta del av det!

Första gången jag är tidigt ute så här på morgonen. Jag blev helt klar vid 9.13 och behöver inte åka förrän 9.45 ca.

Vet bara inte hur jag ska göra sen. Mamma skjutsar mig in till stan, vid fyra drar jag till soundchecket och mamma kommer med dragspelet. Mamma åker tillbaka hem, jag är kvar på mic och grejar. Then what? Jag vill kunna åka hem emellan, vore otroligt skönt. Buss? I så fall måste jag ta bussen hem och sen tillbaka. Det är där problemet dyker upp. Hur gör jag för att göra det smidigast? Bussarna åker inte varje halvtimme eftersom det är lördag. Kanske skulle jag ta bilen själv med dragspelet? Mamma har redan kommit upp hör jag, nej, blir för krångligt att tacka nej till skjuts nu.

Nåja, det får bli buss.. I guess.



Gick ganska bra ändå.. Nu är jag för tillfället hemma, tillbaka dit vid åtta.

Men hur ska jag göra?? Vad ska jag säga? Det blir nog inget av det.. känner på mig att det kommer bli riktigt kass. Det kommer bli så här, ingen ändring på slutet, får försöka get used to it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback